Mööh.. Oon taas jumissa KH:ssa... Pitäis hakata Ansem.. Mä en pääse sitä millää ja Ode ei "jaksa" (eli osaa) vetää sitä läpi.. -.- Mendokusee.. Hommaan varmaa sen kakkososan ensviikolla, jos siis löydän sen jostain..

Tein 2 videoo tänää. Toine niistä on ollu työn alla jo pari kuukautta mut en oo muistanu että se oli siellä ^^" No kummiski se video on Bleach parodia. Renji on SAATANANPALVOJA! Eli äänenä on "Saatananpalvoja" (es. Oranssi Paska) ja sit tein yhen KH-videon: "Kingdom Hearts-How to Save a Life (SoraXRiku)" Eli se sisältää osittain YAOI:ta <3333 *kyaa* xD Pistän molemmat videot youtubeen. :>

Tajusin just et 2 jaksoo viel nii oon kattonu Ouranin läpi! :P

Ja toi otsikko... Nii no.. Jos on nähny Nightmare Before Christmasin nii tietää mistä toi tulee..

"This is Halloween evrybody make scheme..." :D Jää soimaan päähän. Kokeilkaa vaikka (tai sit ei)

Täs on nyt se mun Saatananpalvoja video

Oon vasta lataamassa sitä KH-videoo Youtubeen.. Joten en tunge sitä tähän :P