Ostin sitte vihdoinki sen FMA2-pokkarin (oon kyl lukenu sen ajat sitte mut lupasin lainata sen mun kaverille). No iha kivaha sitä on lukee suomeks (saa haukkua kääntäjien "surkeaa työtä") <- on mullaki huvit..

Olin kans Zukan kaa tänää :) hoilattii sitä sen keksimää mahtavaa laulua "karkeista" Ja mä hajosin taas vaihteeks.. iha ku tossaki ois ollu jotai uutta.. nauran 24/7 Oon joskus sokerihumalassa (saatoin olla) huutanu: "SIIS JOS NAURU  PIDENTÄÄ IKÄÄ NII MÄHÄN ELÄN YHT VANHAKS KU ENVY!! *reps* *kaatuu ja lyö päänsä seinään*"

Pelattii kans Lailasen, Oden ja Jontun kaa Wormsii eile. Mun tiimi oli iha teh best xD Sen nimi oli Deadly Sins (elikkä Kuolemansynnit.. oon kattonu liikaa FMA:ta --") ja sen tiimin jäsenet on: Envy, Greed, Lust, Gluttony, Sloth ja Wrath (Pride jäi nyt pois ku tiimii mahtuu vaa 6)

Envy<3333  

Jeeh! Viel muutama ep ja oon kattonu koko FMA-animen läpi :)

Tehtii muute köksässä hampurilaisii ja mansikkapirtelöö, me kyl pistettii meiä omaan kaakaojauhetta nii siit tuli mansikka-suklaa pirtelöö xD