Unohdin eilen pistää tän jutun joten kirjotan nyt.

Olin siis Annilla Lailan kanssa yötä lauantaina. Se alko siitä kun me oltiin Lailan kaa vaan että: "Joo, Anni me tullaa teille sit tänää yöks, OK?" Ja sit Anni kysy iha läpällä sen isältä et käyks se... Ja se kävi. Joten me sit mentii Annille :)

Annilla me sit pelattii Pictionaryy, Scrabblee ja Sanapaniikkii. Ja Laila keksi meille uudet lempinimet: Pekoni (Anni), Makkara (mä) ja Kinkku (Laila)... Ne tuli siitä ku Laila oli menny kirjottaan joskus yhteen paperiin Ikoni-Pekoni-Anni ja piirtäny siihe viereen makkaran.. Joten siitä ne sit jotenki tuli...

Sitte Anni oli (mun iloksi) pyytänyt sen äitiä ostamaan meille SUOLATIKKUJA!! Mä aloin sitten pelleilemään niillä :) Leikin vähän Luffya ja tungin 2 suolatikkua nenään xD (One Piece anime ep 91 jos en pahasti erehdy) Sit Anni ja Lailaki innostu mun touhuista ja alko kans leikkimään suolatikuilla xD Sit mä keksin kuvata sen touhun videolle ku mulla sattu olemaan kamera mukana.

Tehtiin mm. näitä asioita Annilla (siis suolatikkujen, Pictionaryn, Scrabblen ja Sanapaniikin lisäks)

Leikittiin Lissuja, kuunneltii musaa, oltiin pehmolelusotaa, pelattii simssii ja älypäätä ja valvottiin viiteen aamulla!

Oli just kivaa!

636043.jpg

Kon on hiukkasen pervo ^^