Jep... Otsikko kertoo kaiken...

Oon taas vaihteeks suht aineissa.. Ainaki olin sillo ku mentii Lailan ja Annin kaa omppuu. Ja mä ja Anni funtsittii järkeviä. Anni: "Millastakoha ois olla huora?" Mä: "Mite lesbot sextaa?" Ei oltu yhtää kännis tai mitää. Ja sit mä ja Anni kans miettittii kui mont kertaa se 1 tyyppi Enzaissa (sairas anime btw) raiskattii. Ainaki 8 kertaa JA MIKS HELVETISSÄ MÄ KIRJOTAN JOTAI TÄLLASTA MUN BLOGIIN?!?!?

Ja sit me katottii Annin (ja Lailan) kaa Kauna 2 tänää. Katottii se eka osa eile. Laila ei kyl uskaltanu/halunnu kattoo sitä, ja mä kyl tajuun miks. Se katto siit leffast viimeset 2 min ja se tyylii vikis siinä Annin takana koko sen ajan.. Ja mä vaa nauroin iha hysteerisesti (mun reaktio ku säikähdän)

Ja mä taas vaihteeks luen yaoi fanficcei netis <3333 Ihunaa luettavaa <333 (joo tiiän, oon hullu pervo)

Mesessä eilen:

Mä: OMFG! ne sextaa!! <33333 *squeeeeeeee*

*tunti myöhemmin*

Anni: Tuike, ooks lukenu sen jo??

Mä: joo koht NÄÄ SEXTAA VIELKI <33333 *squeeeeeeeeee*

Anni: okeei? O.o

Mä: siis kolmatta kertaa tän ficin aikana xD

 <--- en yhtää revenny tai mitää

1386541.jpg <---- 411<333333333333333333 *squee*