Tosi.. öö.. järkevä otsikko :P

No joo kummiski.... Eli sisustin mun huoneen osittain uusiks. Iha hyvä juttu.. Mun huoneessa vaihtu sisustus viimeks 5 tai 6 vuotta sitte.. Eli taisin olla suunnillee 8-9v sillo (jee, pinkit verhot ja suunnillee saman värinen päiväpeitto..) Et sillee... Nyt mulla on semmoset ohuet sinivihreet verhot ja suunnillee saman värinen päiväpeitto, valkonen matto ja tyynyt + "karva" siinä lattialla xD

Toi "maruja"-osa kuuluu mun outojen ajatusten kokoelmaan (sinne kuuluu myös esim. "pituus-teoria", operaatio Zabimarun pölläys ja pari mun ja Annin välistä mese keskustelua ^^")

Juu elikkä... Niinku varmaa on tullu selväks oon anime otaku ^^"... Ja parissa animessa (enimmäksee Naruto ja Bleach) nii aika moni nimi päättyy -maru.. Esim. ShikaMARU, YashaMARU, AkaMARU, AmidaMARU, HyourinMARU, ZabiMARU, HouzukiMARU... (no, noi 3 viimestä Toushiroun, Renjin ja Ikkakun miekkojen nimet (taisin kirjottaa ne tossa pari merkintää sitte))

btw, Shikamaru, Akamaru ja Yashamaru on Narutosta, Amidamaru on Shaman Kingistä. Akamaru -->852569.jpg Yashamaru näkyy kai vaan yhessä jaksossa (Gaaran flashbackissa) ja Amidamaru on se "samuraikummitus-joka-heiluu-Yoh:n-kanssa" xD

Ja toi tyyppi tossa alla on Shikamaru

851982.jpg

Mendokusee....