Joo mul on taas vaihteeks tylsää!! Mul on aina tylsää ja mä kans ilmeisesti tykkää valittaa siitä et mul on tylsää... JA MITÄ HELVETTII MÄ SELITÄN?!

Pitäis alkaa panostaa kouluu ku vanhukset lupas et saan pöytäkoneen jos nostan keskiarvon 8,8 (se on ny 8,1) pitäs vaa nostaa kaikki kielet 10 ja pitää loput (mul on täl hetkel enkku, suomi ja ranska 9)

Ja mä oon PAAAHASTI addiktoitunu yaoi fanficceihi <333 Myöhästyin koulust tänää sen takii et jäin koneen ääree lukee yaoi fanficcei (SasoDei *squee*)

Sit äikän tunnil mä olin kai vähä aineis tai jotai... Eli: textailin Lailan kaa ja me "riideltii" siitä et onks Gin Shiroun seme vai toisinpäi... Laila oli sitä mieltä et Shirou on seme (johtuen siitä et se oli parissa testissä saanu tulokset et se on Shiro ja seme). Ja tietty sit jäin kii. Ja ku maikka kysy et mitä mä oikei tekstailen nii mä vastasin siihe et: "Mä väittelen mun kaverin kanssa siitä et onks Gin Shiron seme vai uke. (meil oli väittely aiheena sil tunnil)" maikka otti silti mun kännyn pois, mut sain sen kyl tunnin jälkee takas (se oli vika tunti)

Tilasin btw KHII Final Mix+ tuli vaa aika pirun kalliiks (lähemmäs 150e O.o)

 <--- ihuna biisi <333

1367055.jpg

Akuroku <3333333 *squeeeee*