xD TMM anime-maraton vieläki käynnissä :) On ollu lauantaista! Nyt menos ep 33.. Jaksoi on 53 eli 20 viel xD En kyl varmaa saa katottuu kaikkee perjantaihi mennessä jote pitää varmaa kattoo pääsiäise jälkee :P Ku oon pääsiäisloman Pietarissa... Tulee siit varmaa iha kivaa (siitä reissusta siis xP) Tänää meiä ET:n maikka oli poissa ja meil oli joku sijaine.. Sen nimi tais olla Anders, tai jotai semmosta... Ja se änkytti ja sil oli ärrävika :P kuulosti hassulta (joo tiiän ettei sais nauraa mut... en voinu mitää.. sorih ^^") Saatii tehä läksyjä sil tunnil.. jote luin mantsan kokeisii jotka on huomenna PLÄÄH!

 

492631.jpg

Mun ja pikkuveljen tappelu sujuu jotenkuten tähän tyyliin (Edo: Mä, Envy: Ode)

Normaalit repliikit tässä tapauksessa: Mä: OTSO PRKL!! TÄNNE SE TIETSIKAN HIIRI!!! Ode: ET SAA ELLET PÄÄSTÄ MUA KONEELLE (pelaamaan runee --")

Mulla on joku ihmeelline taito verrata kaikkee animeen ja mangaan --"