Prkl ku koulu on taas alkanu.. Ei millää jaksais, kesäloma ois mielellää voinu olla pitempi mut eip voi mittää.. No, yhteiskuntaopin tunnit on iha kivoja (maikka on just läppä).

No viikonloppu sentää alko tänää.. Olin stadis hengaamas muutaman (10 + minä) tyypin kaa, ku olin Protu-leiril semmone viikko sitte nii osa meist (Helsingin porukka + mä) meni sit tänää illal hengaa vaa jonnekki. Me tehtii sillai et tavattii Rautatientoril ja mentii siel Stockalle ostaa ruokaa ja sielt sit Espalle syömää se ruoka ja sit me vaa säädettii jotai iha randomii (todennäkösesti lievässä sokerihumalassa) matkalla Espalt Senaatintorille xD Kivaa oli ^^

Värjäsin muute toissapäivänä hiukset. Ne oli enne blondit ja aika pitkät (johonki ala-selkää kai suunnillee) ja nytte ne on vaaleenpunasii raitoi valkosel pohjal ja suunnillee olkapäille ja kerroksittai ^^

Mulla on himmee D. Gray Man buumi käynnis <33 En tiiä mistä johtuu mut ei se ny oikee haittaakaa mun elämää :P KandaxAllen on hyvä paritus *squee* (yaoi fanilikka taas vauhdissa) ja Lavi on aika HEL-vetin HAWT <3333 (mä aina lankeen punapäihin.. =__=)

Prkl ku Sony Vegas crashas iha totaalisesti täs jonki aikaa sitte.. En voi tehä mitää videoita ja mul on ainaki miljoona ideaa >.<

1825280.jpg

Seme = Kanda                                                           Uke = Allen