Lähen mun äitin kanssa viikonlopuks Jyväskylään, ku äiti on sieltä kotosin, joten siel pitää sit käyä väh. kerran vuodessa moikkaamassa mun äitin sukulaisia.. Ainoo huono on se 4h ajomatka... Tylsääh.. Oon tottunu kyl istumaan autossa/lentokoneessa pitkää mut se on silti aina tylsää.

Oon alkanu pelaamaan Sims2 Yöelämää iha hulluna.. Alotin siin semmosen Legacy challenge jutun. Eli et pitää kasvattaa 10 sukupolvee simejä ilman mitään koodeja.. Mulla on vast eka menossa mut alotinkin toissapäivänä..

Nii.. Ja mun Bleach-vimma on taas käynnissä.. Se laantu muutamaks päiväks ja palas takasi kovempana xD Nyt mulla on sen aikasemman Envy-, Hughes-, Edo-, Kisshu-fanituksen lisäks viel Shirou-chan (Hitsugaya Toushiro) fanitus ~nyaa <3

Nyt jos sitä ei oo todistettu niin tän perusteella: OON TÄYS KAHJO!

644393.jpg

Nimi: Hitsugaya Toushiro

Ikä: 13

Pituus: 133cm

Paino: 28kg

Rotu: Shinigami

Captain of the 10th division