Shii.. huomen matskun kokeet ja hissan kokeet ylihuomen... Kaike lisäks oon iha paska matskus.. :S En osaa sitä ollenkaa... :( mun keskiarvo kokeistaki on suunnillee 6 :S

Jatkettii taas mantsan esitelmän tekemist.. Mä ja Niki saatii meiä esitelmä Arapapukaijast valmiiks.

Suomen tunnil kirjotettii ainetta edellee... sain sen ny täl tunnil valmiiks. xD oon kaikis aineis tänää saanu jotai valmiiks :P kässäski sain sen topin valmiiks... olkaimist tuli turhan pitkäät nii pitää lyhentää sitte ens viikolla niitä...

Sain vihdoinki katottuu Tokyo MewMew:n loppuu :D Ja sit ku tuli tylsää nii löysin just hauskoi Hagaren parodioit *reps* joo mul on taas kivaa :P

Yritän täs epätoivosesti opetella katakanoi ja hiraganoi ulkoo.. osaan hiraganoist vokaalit ja muutaman muun merkin ja katakanoist pikkase alle puolet --"

Vittu, netti pätkii taas ikävästi :(510677.jpg

"Mullekko alat? Ei kannattais KOSKA MÄ OON TERMINAATTORI FRANK ARCHER JA MULLA ON KONARI SUUSSA!!! MUAHHAHHAA!!" (totta joka sana xD)