*huoh*

Pitäis tehdä mussan "esitelmä" huomiseks mut ei millään jaksa. Tehtävänä ois analysoida joku biisi.. Hankalampaa ku luulis o.O Kummiski, mulla on biisinä Maximum the Hormonen "Koi no Megalover" (hyvä piisi muutes) Se on oikeestaa aika helppo analysoida mut silti tää on vaikeeta hommaa >.< Onneks en ottanu esim. Owari to Miraita.. Tai no, ois seki varmaa ollu aika helppo... Mut Koi no Megalover on mun mielest parempi biisi.

Sitte meiä pitäs terveystiedos pitää nettipäiväkirjaa viikon ajan. Eli yksinkertasesti vaan kirjottaa ylös kuin kauan me ollaan netissä päivittäin viikon ajan. Mulla on kait aika paljon.. o.O ku oon koneella normaalisti sellaset 4-6 tuntia per päivä.. =___=

Tein SemeUke.comissa testin et millanen Uke tai Seme oon tässä tulos:

iig.gif

You are a Sadistic Seme!
It takes a special kind of uke to appreciate the punishment you dish out. Making them beg for mercy is what you're all about. You give your uke the gift of pain, and the louder their moans are, the more satisfied with the relationship you'll be. It's no fun if they don't struggle, and struggle and torture is what the Dramatic Uke, your perfect match, lives for.

Most compatible with: Dramatic Uke
Least compatible with: Everyone else

Kavereiden mukaan toi on niin minä *virn*