Vappuaatto... Ja tänään kaikki sit dokaa :P

Oonkohan mä kännissä... Mul on taas joku "repee kaikelle-kohtaus" xD

Pelattii Lailan ja Annin kaa Sanapaniikkii.. Ja nauratti iha perkeleesti ku Anni vaa alko yhes kohtaa et: öö... äyh, äyh.... joku Beatlesin biisi! Ja mä suunnillee nauroin koko sen ajan ku pelattii... Ja ihme! Mä en hävinny kertaakaa! (en mä kyl sen puolin voittanukkaa) Laila voitti aina ja Anni hävis xD

Jeih! Vapaata koulust! xD menin koneelle melkee heti sen jälkee ku heräsin :P ja luin One Piecee koko sen ajan :P ja sit pelasin simssii kans :)

Jee... Me mennää huomen meiä yksien tuttujen luo ja kiva ku niitte perhe on: vanhukset ja 2 mua nuorempaa poikaa (-94 ja -97) ja ne pojat on molemmat runehulluja --" elikkä.. ne ja "Franky" (odella on taas uus lempinimi) istuu vaa koneel pelaamas runee --"

Luettelempa vaik täs joutessani muutaman OP:n pirunmarjan (pistän tähä niitte nimii japaniks, enkuks ja suomeks sekasi)

GomuGomu (Luffy)

PalaPala (Buggy)

MeraMera (Ace)

HieHie (joku merivoimien amiraali en muista nimee)

HanaHana (Robin)

HumaHuma (Chopper)

GoroGoro (Eneru)

NoroNoro (Foxy)

DoaDoa (joku CP9 tyyppi)

Ja lisää tulee :)

554254.jpg

Jaahas... 3 lasta ja weirdo sammuneena keskelle tietä.. Mitäköhän ne on ottanu? (no ei mitää.. Django on vaa taas yrittäny hypnotisoida porukkaa.... Ja hypnotisoi samal ittensä..)